SCOTT CONTESSA SPARK 930
Kód: 332 2902900006 S
.gif?67a37d88)


Podrobný popis
Určite NAJLEPŠÍ celoodpružený koncept dneška ! Tlmič pruženia zadnej vidlice je integrovaný (neviditeľný) v ráme takže nedochádza k jeho zašpineniu, opotrebeniu, poškodeniu. Odpadá viac než polovica servisných úkonov , ktoré sú nutné pre starom konvenčnom systéme uloženia.
Na Vašich cestách za dobrodružstvom Vás nič neprekvapí. Hravo si poradí s každou prekážkou. Intuitívne jednoduché ovládanie pruženia TwinLoc je komfortný a výkonný patentovaný systém ovládania tlmenia, vďaka ktorému ovládate tlmenie, pruženie a geometriu bicykla súčasne.
-
https://www.youtube.com/watch?v=5o0Msdi1bCQ&t=6s
Podobné systémy sú na trhu k dispozícii, ale väčšina konkurencie je schopná zmeniť buď len tlmenie, alebo len krivku pruženia tlmiacich platforiem – nie oboje naraz ! U väčšiny z nich je dokonca len obmedzená na odomknutie či zamknutie tlmiča , alebo vidlice ( nie súčasne ) bez možnosti zmeny kompresie.
Máte súčasne 3 bicykle v jednom. Žiadne prestavovanie, prerušovanie jazdy, či zosadanie z bicykla. Len jedno cvaknutie páčkou na riaditkách umožní prepnutie v 3 rozličných režimoch jazdy.
Systém funguje prepojením vidlice, tlmiča a rámu prostredníctvom ovládania na riadidlách. Vďaka ovládacej páčke si môže užívateľ vyberať z troch režimov – Descent, Traction Control a Lockout.
-
Režim Descent - patentovaný tlmič FOX Nude obsahuje dve vzduchové komory. V režime Descend (zjazd) sú obe komory otvorené, čím vo finále tvoria jednu veľkú objemnú komoru. Z toho plynie plný rozsah dostupného zdvihu zadného kolesa. Ako vidlica, tak tlmič sú teraz úplne nastavené na zjazd v plnom rozsahu oboch komôr tlmenia
-
TwinLoc umožňuje konštruovať bicykle s nekompromisným výkonom pri zjazde. Twinloc je schopný zoptimalizovať geometriu aj tlmenie bicykla na zjazd bez toho, aby sa musela obetovať ktorákoľvek iná vlastnosť.
-
https://www.youtube.com/watch?v=_3MViZ-od6w&t=3s
-
Režim Traction Control - V režime Traction Control je jedna komora uzavretá, objem vzduchu v tlmiči menší. Zdvih je nižší O 60% a krivka pruženia progresívnejšia. To v kombinácii s väčším tlmením pri stláčaní tlmiča vedie k niekoľkým zmenám. Pri prechode z režimu Descent do režimu Traction Control zmení systém v prvom rade geometriu bicykla. Sedíte vyššie, výška od povrchu terénu k pedálom je väčšia a vy sa následne posuniete viac dopredu do pozície účinnejšej pre vynaloženie energie pri šliapaní a zvládnutí technických stúpaní. V konečnej fáze sa bicykel stáva obratnejší, svižnejší a efektívnejší bez toho, aby pri tom došlo k negatívnemu ovplyvneniu trakcie, alebo citlivosti. Tento režim je ideálny na plynulejšie, menej technické úseky, kde musíte s bicyklom „pumpovať“, aby ste získali rýchlosť, príp. na technické stúpanie, kde trakcie a komfort musia byť čo najlepšie bez nepríjemného podkĺzavania zadného kolesa v zábere.
-
Keď prechádzate z plne otvoreného režimu Descent do režimu Traction Control, jedna zo vzduchových komôr sa uzavrie a dôjde k obmedzeniu zdvihu tlmiča. To vedie k dvom zmenám – väčšiemu tlmeniu a progresívnejšej krivke pruženia. Vykonanie jednej zmeny bez druhej dramaticky znižuje výkon. TwinLoc je jediným systémom tlmenia, ktorý vie súčasne zmeniť ako krivku pruženia, tak aj tlmenie. Prechod terénom je plynulý a zachováva sa vynikajúca trakcia, záber, bez úniku energie, či podklzavania kolesa.
-
https://www.youtube.com/watch?v=UqUmiNpNwa8&t=3s
-
SYSTÉM TLMENIA TWINLOC - TLMENIE A KRIVKA PRUŽENIA VÝHODY + Nastavenie zdvihu, kompresie + Nastavenie, zmena geometrie + Zachovanie citlivosti a trakcie + Minimalizuje sa pohupovanie pri šliapaní + Obratnosť a trakčné vlastnosti sa znásobili v porovnaní s inými variantami ovládania zmeny geometrie rámu a podpory pri tlmení + Jednoduché intuitívne použitie -
Režim Lockout - Režim Lockout je najtvrdším z troch možných nastavení. Tento režim je ideálny na hladké rovné cesty, alebo na prístupové cesty k začiatku trailu, prípadne na ostré stúpania po spevnenom povrchu. Režim Lockout však vie navyše zmierniť pôsobenie neočakávaného veľkého nárazu v prípade, že vojdete do drsného úseku, a tým predchádza vzniku možného poškodenia vidlice a tlmiča.
Bicykel Vám dodáme na Vašu adresu kompletne poskladaný, zoradený, nastavený, pripravený na používanie
-
Rám
Spark Alloy SL 6011
Integrated Suspension Technology
Flex Pivot / Adjustable head angle
Syncros Cable Integration System
BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline -
Vidlica
RockShox Judy Silver TK Solo Air
15x110mm QR axle / 42mm offset / Tapered Steerer
2-Modes / Reb. Adj. / Lockout / 130mm travel -
Zadný tlmič
X-Fusion NUDE 5 RLX Trunnion
SCOTT custom w. travel / geo adj.
3 modes: Lockout-Traction Control -Descend
Reb. Adj.
Travel 120-80-Lockout / T165X45mm -
Ovládanie odpruženia
SCOTT TwinLoc 2 Technology
Suspension & Dropper Remote
3 Suspension modes
-
Zadná prehadzovačka
Shimano XT RD-M8100 SGS
Shadow Plus / 12 Speed -
Radenie
Shimano Deore SL-M6100-R / Rapidfire Plus -
Prevodník
Shimano FC-MT512-1
55mm CL / 32T -
BB-Set
Shimano BB-MT500 / shell 41x92mm -
Reťaz
KMC X12 -
Kazeta
Shimano Deore CS-M6100-12 / 10-51 T -
Brzdy
Shimano MT501 Disc -
Kotúče
Shimano SM-RT54 CL / F&R 180mm -
Riadidlá
Syncros Fraser 2.0 DC Alloy 6061 D.B.
mini Rise / back sweep 8° / 760mm
Syncros Women Pro lock-on grips -
Predstavec
Syncros DC 3.0
Syncros Cable Integration System
0° rise / 6061 Alloy / 31.8mm / 1 1/8" -
Sedlovka
Syncros Duncan Dropper Post 2.5
31.6mm / S size 100mm
M size 125mm / L size 150mm -
Sedlo
Syncros Savona 2.5 (V-Concept) Channel -
Hlavové zloženie
Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System
+-0.6° head angle adjustment
ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB -
náboj predný
Shimano HB-MT410-B CL / 15x110mm -
Náboj zadný
Shimano FH-MT410-B CL / 12x148mm / Micro Spline -
Špice
Stainless Black 15G / 1.8mm -
Ráfiky
Syncros X-30SE / 32H / 30mm -
Predná pneumatika
Schwalbe Wicked Will / 29x2.4"
Performance / TLR / Foldable / Addix -
Zadná pneumatika
Schwalbe Wicked Will 29x2.4"
Performance / TLR / Foldable / Addix -
Váha
14.96 (with tubes)
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.